Regulaminy

WYBIERZ IMPREZĘ Z PONIŻSZEJ LISTY ABY ZOBACZYĆ REGULAMIN

Tancerze oraz zespoły działające w Domach Kultury, Klubach, Szkołach Tańca i innych placówkach oświatowych i kulturalnych.
FormaStylKategoria wiekowaIlość OsóbCzas prezentacji
Solo
  • Jazz(broadway jazz, musical theatre, lyrical jazz)
  • Modern/Współczesny/contemporary
  • Show Dance(inscenizacja taneczna, choreografia tematyczna) 
  • Inne Formy(Acro dance, tap dance, tańce latynoskie oraz inne style i ich mieszanki)
  • Disco Dance
  • Balet
  • Hip hop
  • Break Dance
Tancerze są rozdzielani na roczniki. W przypadku małej ilości osób w danym roczniku, kategorie wiekowe są łączone z sąsiednimi rocznikami.11min
Duety/Trio
  • Hip hop
  • Disco Dance
  • do 8 lat
  • 9-11 lat
  • 12-13 lat
  • 14-15 lat
  • powyżej 16 lat
2-31min
Duety/Trio
  • Performing art(choreografie oparte na technikach:jazz, modern, taniec współczesny, contemporary, balet, show dance).
  • Inne Formy(choreografie oparte na innych stylach niż wymienione powyżej)
  • do 8 lat
  • 9-11 lat
  • 12-13 lat
  • 14-15 lat
  • powyżej 16 lat
2-3od 1 min do 1,30min
Mini Formacje
  • Jazz(broadway jazz, musical theatre, lyrical jazz)
  • Modern/Współczesny/contemporary
  • Show Dance(inscenizacja taneczna, choreografia tematyczna) 
  • Inne Formy(Acro dance, tańce latynoskie, tańce ludowe, oraz inne style i ich mieszanki)
  • Cheerleaders
  • Balet
  • Disco dance
  • Street Dance(Choreografie hip hop, breaking, kramp, locking, popping oraz inne oparte na stylach streetowych)
  • Street Dance Show(choreografie oparte na technikach streetowych z wykorzystaniem rekwizytów)
  • do 6 lat
  • 7- 8 lat
  • 9-11 lat
  • 12-13 lat
  • 14-15 lat
  • powyżej 16 lat

4-9

od 1,5 min do 2,5 min
Formacje
  • Jazz(broadway jazz, musical theatre, lyrical jazz)
  • Modern/Współczesny/contemporary
  • Show Dance(inscenizacja taneczna, choreografia tematyczna) 
  • Inne Formy(Acro dance, tańce latynoskie, tańce ludowe, oraz inne style i ich mieszanki)
  • Cheerleaders
  • Balet
  • Disco dance
  • Street Dance(Choreografie hip hop, breaking, kramp, locking, popping oraz inne oparte na stylach streetowych)
  • Street Dance Show(choreografie oparte na technikach streetowych z wykorzystaniem rekwizytów)
  • do 6 lat
  • 7- 8 lat
  • 9-11 lat
  • 12-13 lat
  • 14-15 lat
  • powyżej 16 lat
10-30 osóbod 2 do 4 min

Debiuty/Początkujący

Tancerze debiutujący – pierwszy, drugi lub trzeci raz na turnieju. Tańczą nie dłużej niż 1,5 roku, ich technika jest raczkująca. Tancerze trenujący nie więcej niż 2,5 godziny tygodniowo. W tej kategorii stroje powinny być skromne. Tancerz początkujący i średniozaawansowany może brać udział również w kategorii średniozaawansowani i/lub zaawansowani – w tym przypadku opłata startowa zostaje opłacona za każdy start osobno.

W tej konkurencji każdy staje na podium. Tym samym każdy dostaje medal.

Średniozaawansowani

Tancerze mało doświadczeni, byli na nie więcej niż 6 turniejach i tańczą nie więcej niż 2 lata. Są to nadal tancerze początkujący, jednak lepsi technicznie od debiutujących. Trenujący nie więcej niż 4 godziny tygodniowo.

W tej konkurencji każdy staje na podium. Tym samym każdy dostaje medal.

Open/Zaawansowani

Tancerze, którzy byli już na turniejach i są obyci ze sceną. Ich technika jest bardziej zaawansowana. W tej kategorii mogą brać udział również tancerze początkujący. Decyzja należy do trenera. 

Prezentacje są wykonywane do muzyki organizatora w poniższych kategoriach:
1. solo disco dance, break dance oraz hip hop

2. duety i trio disco dance, break dance oraz hip hop

W pozostałych przypadkach obowiązuje muzyka własna. W przypadku połączenia kategorii, powyższe kategorie również prezentują się do muzyki własnej. Prosimy o przygotowanie się na taką możliwość.

Muzyka własna

Zgłaszający przygotowuje muzykę własną na każdą prezentację oddzielnie. 

Format 

Nagranie powinno być zapisane w pliku WAW, FLAC, MP3 CBR 320 KB/s lub MP3 V0. Częstotliwość próbkowania 44,1 kHz 16 bit (jakość CD). W ramach możliwości prosimy o skrócenie nagrania do obowiązującego czasu. Prosimy o przygotowania nagrania dobrej jakości, tj. zgrywanie utworów do miksów z LEGALNYCH ŹRÓDEŁ, tj. CD / Sklepy z muzyką w formie cyfrowej oraz wyrównanie poziomów głośności w całym nagraniu, jeśli istnieje taka konieczność.

Sposób dostarczenia 

Nagrania należy wgrać do systemu podczas rejestracji. Zmiany muzyki w systemie można dokonać najpóźniej na 7 dni przed turniejem.

Zmiana nagrania podczas turnieju wiąże się z dodatkową opłatą. W tym wypadku nagranie należy dostarczyć nie później niż na 30 minut przez rozpoczęciem prezentacji na nośniku Pendrive, bądź CD – pliki na Pendrive, jak i płytę CD opisujemy w następujący sposób: np „Solo Jazz Marcin Nowak”. Trener odpowiedzialny za zawodnika odpowiada za przesłuchanie i sprawdzenie jakości i poprawności nagrania – aby uniknąć pomyłek prosimy o przebywanie obok DJ-a przed prezentacją. Prosimy o dostarczenie muzyki do wszystkich prezentacji w ramach jednego klubu na jednym zbiorczym pendrivie. Prosimy o umieszczenie plików w jednym katalogu, jedynie prezentacji, które uczestniczą w festiwalu.

Zalecamy posiadanie dwóch nośników (np. pendrive + płyta, 2x pendrive)

Prosimy o zachowanie estetyki (zakryte intymne części ciała) w doborze kostiumów do stylu i wieku tancerza. Ozdoby i używane podczas prezentacji rekwizyty mają spełniać wymogi bezpieczeństwa, a także nie mogą zaśmiecać oraz brudzić parkietu.

Zawodników oceniać będzie doświadczona komisja sędziowska, złożona z cenionych w Polsce sędziów – pedagogów tańca, tancerzy, choreografów.

Kryteria oceny sędziowskiej:

  • dobór repertuaru, muzyki i kostiumów do choreografii, wieku oraz stylu tanecznego,
  • technika taneczna charakterystyczna dla danego stylu,
  • ciekawość rozwiązań choreograficznych,
  • ogólne wrażenie artystyczne.

Ocena sędziowska jest ostateczna

Jak dokonać zgłoszenia?

  • Zgłoszenia i opłaty za festiwal dokonuje trener zbiorczo za wszystkich zawodników.
  • Zawodników i zespoły rejestrujemy tylko poprzez formularz online podany na stronie.

Zgłoszenie zostaje przyjęte i wprowadzone na listy startowe po dokonaniu opłaty startowej.

Zmiany w zgłoszeniu

  • Zmian w zgłoszeniu można dokonywać do 7 dni przed zawodami.
  • W przypadku konieczności zmian, wykreślenia, bądź dopisania zawodnika po tym terminie jest to możliwe tylko za zgodą organizatora.

Opłata startowa:

Solo : I Termin(na 14 dni przed zawodami) – 35zł za każdy występ; II Termin(na 7 dni przed zawodami) – 40zł za każdy występ.

Duet i trio: I Termin(na 14 dni przed zawodami) – 30zł od osoby za każdy występ; II Termin(na 7 dni przed zawodami)- 35zł za każdy występ.

Mini Formacja i Formacja:  I Termin(na 14 dni przed zawodami) – 35zł od osoby za pierwszy występ w grupie i 25zł od osoby za każdy następny;II Termin(na 7 dni przed zawodami) – 40zł od osoby za pierwszy występ w grupie i 30zł od osoby za każdy następny.

Opłat dokonujemy zbiorczo za wszystkich uczestników zgodnie z informacjami zawartymi w regulaminie.

W tytule przelewu prosimy o podanie nazwy zespołu oraz ilość zgłoszonych zawodników z dopiskiem Zakręceni na taniec.

Organizator ma prawo nie przyjąć zgłoszenia po zakończeniu II terminu płatności, a także w przypadku wyczerpania miejsc na daną kategorię – uwaga – decyduje kolejność wpłat, a nie wysłania zgłoszenia!

Wstęp dla widowni płatny – opłata jest wskazana na podstronie każdego wydarzenia. Na każde 10 osób w grupie przypada jedna darmowa wejściówka. (opaski zostaną przekazane zbiorczo reprezentantowi klubu).

Warunkiem uczestnictwa w imprezie jest poprawne dokonanie zgłoszenia online, klikając „zarejestruj się” na podstronie wybranego wydarzenia oraz wniesienie opłaty startowej w wymaganej wysokości za cały zespół.

Organizator ze względów organizacyjnych zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zgłoszenia, które wpłynie po terminie oraz w przypadku dużej liczby zgłoszeń zakończyć rejestrację we wcześniejszym terminie.

Nagrody za uczestnictwo w Festiwalu

Formacje i Mini formacje:

  • I miejsce: puchar dla zespołu, medale i dyplomy dla każdego tancerza w zespole;
  • II miejsce: puchar dla zespołu, medale i dyplomy dla każdego tancerza w zespole;
  • III miejsce: puchar dla zespołu, medale i dyplomy dla każdego tancerza w zespole;
  • Od IV miejsca w finale – dyplomy dla każdego tancerza w zespole.
  • UWAGA! W kategoriach początkujący oraz średniozaawansowani każda grupa staje na podium i dostaje medale i puchar.

Duety i Trio:

  • I miejsce: medal, dyplom;
  • II miejsce: medal, dyplom;
  • IIII miejsce: medal, dyplom;
  • Od IV miejsca w finale – dyplom
 

Soliści początkujący – w kategoriach początkujący oraz średniozaawansowani każdy solista staje na podium i dostaje medal oraz dyplom.

Soliści open:

  • I miejsce: medal, dyplom;
  • II miejsce: medal, dyplom;
  • IIII miejsce: medal, dyplom;
  • Od IV miejsca w finale – dyplom
 

Podczas turnieju będą też rozdawane niespodzianki od sponsorów.

Wyróżnienia

Komisja sędziowska przydziela wyróżnienia po zakończeniu każdego bloku festiwalu.

Grand Prix Festiwalu

Na koniec festiwalu zostanie przyznana nagroda za najlepszą prezentację dnia. Puchar oraz nagroda rzeczowa.

PROSIMY PRZEDSTAWICIELI GRUP O ODBIÓR PRZYZNANYCH NAGRÓD PODCZAS FESTIWALU

W celu zamówienia obiadów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Obowiązki uczestników

  • Gotowość tancerzy do prezentacji na minimum 45 minut przed planowanym występem.
  • Podporządkowanie się przepisom szczegółowym turnieju.
  • Podporządkowanie się zaleceniom organizacyjnym, przepisom BHP i PPOŻ.
  • Tańczenie w obuwiu sportowym, które nie niszczy parkietu.
  • Wniesienie i zniesienie rekwizytów – zespół, zawodnik dokonuje go maksymalnie w ciągu 15 sekund. Niedopuszczalne jest użycie rekwizytów, scenografii, dekoracji zagrażającej życiu i bezpieczeństwu uczestników festiwalu – organizator w takim przypadku ma prawo żądać ich usunięcia.

Nagrody i dyplomy

Prosimy trenerów, przedstawicieli klubów o odbiór pamiątkowych dyplomów dla wszystkich uczestników, którzy nie zakwalifikowali się do rundy finałowej, bądź zaistniała inna przyczyna z powodu, której tancerz nie otrzymał nagrody.

Pomoc dzieciom przez osoby dorosłe

Istnieje możliwość pomocy dzieciom do lat 7 przez osoby dorosłe przy wniesieniu i zniesieniu dekoracji i rekwizytów oraz przy wprowadzeniu, ustawieniu dzieci pod warunkiem nieprzekroczenia czasu 15 sekund.

Wymiary parkietu

12×14 m2

Próba parkietu

Przewidujemy próby parkietu w wyznaczonym przez organizatora czasie, do muzyki organizatora.

Inne

  • W kategorii wiekowej do 8 lat podnoszenia wysokie z oderwaniem stóp od ziemi są niedozwolone.
  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do ustalenia kolejności prezentacji. W szczególnych przypadkach kolejność prezentacji może ulec zmianie.
  • Uczestnik ma prawo wycofać się z udziału w turnieju na każdym etapie. W takim przypadku, jak również w przypadku niezakwalifikowania się do dalszych rund, opłata startowa nie podlega zamianie na innego zawodnika oraz nie podlega zwrotowi.
  • Szatnie udostępnione będą na 1 godzinę przed rozpoczęciem festiwalu.
  • Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione podczas festiwalu.
  • Trenerzy i rodzice/opiekunowie ponoszą pełną odpowiedzialność za zdrowie i przygotowanie zgłoszonych uczestników turnieju.
  • Organizator zastrzega sobie dokonanie niewielkich zmiany w regulaminie.
  • Dokonanie zgłoszenia i udział w turnieju równoznaczne jest z wyrażeniem na zawsze i bezwarunkowo nieodpłatnej zgody na rejestrację fotograficzną, video i TV wszystkich prezentacji oraz ich wykorzystanie, publikację i emisję w dowolnych mediach oraz przez organizatorów.
  • Zdjęcia i wideo mogą być wykonywane jedynie w miejscu do tego przeznaczonym. Ze względu na komfort tancerzy, wprowadzamy zakaz doświetlania zdjęć i wideo światłem błyskowym oraz ciągłym.

Ubezpieczenie

Ubezpieczenie zawodników w trakcie trwania zawodów leży po stronie instytucji delegującej. Każda formacja/grupa jest zobowiązana do posiadania wymaganej ilości opiekunów: 1 opiekun na maksymalnie 10 osób. Opiekunowie odpowiadają za zapewnienie bezpieczeństwa dzieci w trakcie trwania imprezy.

Opieka medyczna

Organizator zapewnia podstawową opiekę ratownika.

Akredytacje

Organizator nie pobiera opłaty za wykonywanie zdjęć i nagrywanie prezentacji dzieci do użytku osobistego.