FAQ

Rejestracja na festiwale

Jak się zarejestrować
  1. Wybierz wydarzenie z naszego kalendarza imprez.
  2. Kliknij przycisk zarejestruj się.
  3. Zaloguj się swoim kontem DanceIT, lub utwórz nowe.
  4. Dodaj wszystkie prezentacje.
  5. Opłać wpisowe.

Uwaga! Pamiętaj, że każde wydarzenie ma swój osobny link rejestracyjny, jeśli chcesz do nas przyjechać na kilka imprez, musisz się oddzielnie zarejestrować.

Czy dostanę jakieś potwierdzenie?

Po dodaniu wszystkich prezentacji w systemie DanceIT i opłaceniu wpisowego nie musisz już więcej nic robić, poza szykowaniem się na zawody 🙂

Czy mogę dokonać zmian po zgłoszeniu?

Zmiany w systemie (zmiana kategorii, nazwisk tancerzy w grupach, etc.) można dokonywać nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem zawodów.

Jeden festiwal to nawet kilka tysięcy wydruków – jedna zmiana może spowodować konieczność ponownego wydruku wszystkich materiałów.

Jeśli musisz dokonać zmian to skontaktuj się z nami, jednak po ostatecznym terminie możemy odmówić, bądź doliczyć opłatę administracyjną.

Podkłady muzyczne

Czy muszę mieć własny podkład

Do zgłoszenia w większości przypadków musisz dołączyć podkład muzyczny. Utwór wgrywamy w systemie rejestracyjnym do zgłoszenia. W niektórych kategoriach np. taniec Hip-Hop i Disco Dance obowiązuje muzyka organizatora, wszystkie informacje znajdziesz w regulaminie imprezy.

Jak przygotować nagranie

Najlepiej zlecić to profesjonalistom – jeśli inwestujesz w strój i szkolenie zawodnika, źle przygotowane nagranie może popsuć efekt końcowy, co więcej tak często się dzieje

Kilka złotych zasad:

  • Używaj tylko i wyłącznie oryginalnych utworów
    • Kup pojedyńcze utwory w sklepach cyfrowych
    • Jeśli masz oryginalną płytę CD to zgraj materiał do formatu WAV lub MP3 320 / V0 – polecamy darmowy program EAC.
    • Nigdy nie używaj do prezentacji muzyki ściągniętej z YouTube czy pirackich stron internetowych! Ich jakość co do zasady jest fatalna, a usłyszysz to dopiero na koncertowym nagłośnieniu podczas naszych zawodów.
  • Jeśli łączysz utwory to używaj do tego profesjonalnych programów typu DAW – ProTools One ostatnio wydał darmową wersję.
  • Pamiętaj o właściwym doborze utworów – utwór klasyczny nie będzie pasował do housowego remiksu.
  • Jeśli wyrównujesz poziomy to zrób to dobrze – nigdy nie używaj GAIN! Możesz tym popsuć sprzęt nagłośnieniowy!
  • Nie musisz podbijać basu, bądź robić dodatkowej kompresji – inżynier od masteringu wydając płytę zrobił to za Ciebie. Pamiętaj, że bez posiadania porządnych monitorów studyjnych wraz ze studyjnym subwooferem (koszt min. 3000 zł) nie jesteś wstanie usłyszeć tego co zrobisz z utworem.
  • Jeśli już chcesz zrobić dodatkowy mastering, w celu wyrównania poziomów pomiędzy nagraniami używaj jedynie profesjonalnych wtyczek VST jak Izotope Ozone, lecz nigdy nie używaj wtyczek na sumie jak Waves UltraBas, do tego jest potrzebne duże doświadczenie w inżynierii dźwięku.
  • Pamiętaj, że fakt iż utwór świetnie brzmi na słuchawkach, w Twojej szkole tańca, w samochodzie – nie oznacza, że będzie dobrze brzmiał na nagłośnieniu profesjonalnym, dopiero wtedy

 

Jeśli nie czujesz się na siłach, żeby przygotować własne nagranie z chęcią to dla Ciebie zrobimy w naszym własnym studiu nagrań – skontaktuj się z nami.

Dla zachęty zdradzę wam statystyki – aż 80 procent utworów nadsyłanych przez was nie brzmi dobrze, bo popełniliście conajmniej jeden błąd opisany powyżej. Jakość muzyki może pośrednio wpływać na odbiór artystyczny i uzyskiwane noty sędziowskie.

Czy mogę zmienić nagranie na zawodach?

Niestety nie. Ostateczny deadline na wgranie utworów to 48 godzin przed imprezą.

Wgrywanie utworów w trakcie imprezy obniża jej jakość dla wszystkich uczestników, może też prowadzić do opóźnień – dlatego nie możemy do tego dopuścić!

Oczywiście w awaryjnych sytuacjach można dostarczyć muzykę na imprezie, lecz trzeba pokryć dodatkowe koszty administracyjne:

  • Opłata za odtworzenie pojedyńczego nośnika – 20 zł (jeśli masz 5 pendrive, jeden utwór na telefonie, kolejny na płycie – opłata wyniesie 7×20 zł=140zł)
  • Opłata za prawidłowo opisany utwór (nazwa pliku + ID3 TAG) – 10 zł (numer startowy, nazwa zespołu / nazwisko imię / Kategoria / klub)
  • Opłata za utwór nie opisany – 30 zł.
  • Utwory będą puszczone jedynie po uiszczeniu opłaty.

MASZ PYTANIA W SPRAWIE NASZYCH FESTIWALI?

Zadzwoń do mnie!

Pamiętaj, że jeśli potrzebujesz informacji o imprezach, znajdziesz je w naszym kalendarzu i na stronach projektów, wszystkie niezbędne informacje opisaliśmy w regulaminie, jeśli masz dodatkowe pytania to jesteśmy do dyspozycji 🙂

Hania

Opiekun klienta

Kontakt

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, chcesz dowiedzieć się więcej. Napisz lub zadzwoń do nas